Jucarii educative pt copii

Enciclopedia pentru toţi copiii - Astronomie

Marca: Editura Prut
Pret: 25.00 lei
Disponibilitate: Livrare in 3-5 zile

Descoperă Universul cu aceasta carte extraordinară. Fă un tur al galaxiei noastre şi intră in lumea stelelor arzătoare, a planetelor rotitoare şi a exploziilor misterioase din spaţiu. Află cum poţi utiliza Soarele, Luna şi stelele ca să afli timpul. Vezi cum funcţionează telescoapele şi explorează limitele Universului.

Autor: Sue Becklake

varsta: 8-12

pagini: 48

latime: 21.5

inaltime: 28

culori: policromie

anul aparitiei: 2013

cumpara

Alte jucarii interesante

Hack Trick
In acest joc unic al deductiei si al combinatiilor, jucatorii aduna carti si cu acestea genereaza cifre, ca in final sa obtina o parola valida. Hackerul care isi spioneaza mai bine adversarul si care va sti cand sa riste si cand sa combine, va reusi sa introduca parola... si sa atinga nivelul 10!
Pret: 40.00 lei
Rubik Cub 3b
Jucatorul trebuie sa descopere o strategie pentru a obtine fete colorate uniform.
Pret: 60.00  55.00 lei
Rucsac Green Blue
Acest model de rucsac cantareste 600 grame. Poate fi folosit pentru scoala, calatorii sau alte activitati outdoor.
Pret: 137.00 lei