Micuţele animăluţe au decis sǎ facǎ o cursǎ în grǎdinǎ. Dar trebuie să ai mare grijă pentru a evita prǎdǎtorii.
Vârsta recomandată: 4-8 ani. Pentru 2-4 jucători.
Conține: 32 de carţi şi 4 pioni
Scopul jocului: Sǎ fii primul care terminǎ cursa.
Pregătirea jocului: Amestecǎ cele 32 de cǎrţi. Aşeazǎ 10 carţi cu faţa în sus, una langǎ cealaltǎ formând o linie pe mijlocul mesei exact ca într-o cursă. Apoi distribuie câte două cǎrţi fiecǎrui jucǎtor, acesta va aşeza cǎrţile cu faţa în sus.
Cărţile rǎmase formeazǎ teancul remizǎ. Primele douǎ cǎrţi din teanc se întorc cu faţa în sus şi se aşează una langǎ alta. Începe cel mai tânăr jucător, se joacă în sensul acelor de ceasornic.
Regulile jocului: Fiecare jucǎtor îşi alege un animaluţ şi îl aşeazǎ langă primul pătrăţel (carte) din cursă.
Jucǎtorii trebuie sǎ mute câte o pǎtrǎţicǎ pe turǎ. Are voie să avanseze doar jucătorul care are în mână o carte de aceeaşi culoare sau formă cu cea care urmează pe pistă.
Cărţile se îndeparteazǎ din joc dupǎ ce ele au fost jucate şi se formează cu ele un nou teanc remiză.
Jucătorii pot continua jocul, în cazul în care au una sau mai multe cărţi ce le permit să mute animǎluţul, sau îşi pot pǎstra cartea/cărţile pânǎ la tura următoare.
După ce îşi joacǎ tura, jucǎtorul trebuie sa ia o nouă carte, el poate alege una dintre cele douǎ carţi cu faţa în sus de langă teancul remizǎ. Dupǎ ce se alege una dintre cărţi, se va întorce urmǎtoarea carte din teancul remiză.
Jucǎtorii nu au voie sǎ aibǎ mai mult de 3 cǎrţi în mânǎ, ei o pot lua pe a 4-a doar în cazul în care vor renunţa la una dintre cǎrţile care se aflǎ deja în mânǎ.
Atunci când nu mai ramân cǎrţi în teancul remizǎ, amestecaţi cǎrţile la care aţi renunţat în timpul jocului şi utilizaţi-le pentru a forma un nou teanc remizǎ.
Animǎluţul care ajunge primul la ultimul pǎtrat câştigǎ cursa.
Confecționat din materiale și vopsele non toxice conform reglementărilor EN71&ASTM.
|