Jucarii educative pt copii
| Login | Cosul meu ( 0 jucarii) | Cont nou
 
Cautare
 

CD PitiClic si Emotica in gradina lui Mos Suflet

Marca: PitiClic
Pret: 25.00 lei
Disponibilitate: In stoc - disponibil pentru livrare imediata

Scopul acestui program este acela de a oferi copilului posibilitatea de a înv??a prin joc s? î?i în?eleag? ?i s? î?i controleze emo?iile. Emo?iile tratate sunt: bucurie,  triste?e, furie ?i fric?  deoarece acestea pot fi  identificate ?i diferen?iate atât de copiii de 3-4 ani cât ?i de cei mai mari. 

?i toate acestea, pe scheletul unui program transdisciplinar, copilul fiind antrenat în activit??i interactive de matematic?, educarea limbajului, limb? ?i comunicare, educa?ie artistic?-plastic? etc.

a.                   Copilul va vedea c? indiferent de sarcinile în care ne angaj?m ?i situa?iile/problemele cu care ne confrunt?m zilnic, în momente diferite sim?im emo?ii diferite.

 El va trebui pe parcursul jocului s? colecteze emo?iile tr?ite pentru a le folosi mai târziu.

 b.                  Copilul va înv??a c? toate st?rile emo?ionale încep ?i se termin?, ele putând fi controlate.

 PitiClic îl pune pe copil în situa?ia s? aleag? înainte ?i dup? fiecare joc starea emo?ional? pe care o are în acel moment, pentru ca acesta s? în?eleag? faptul c? o stare emo?ional? are un început ?i un sfâr?it (nu suntem tri?ti sau furio?i permanent) ?i c? întotdeauna noi alegem cum ne sim?im în raport cu diverse situa?ii (emo?iile sunt ale noastre ?i e important s? avem controlul asupra lor).

 c.                   Copilul va înv??a de asemenea, c? tr?irea tuturor emo?iilor îmbog??e?te sufletul ?i c? experien?a acumulat? te dezvolt?.

 PitiClic va aduna emo?iile tr?ite pe parcursul jocului cu calculatorul ?i le va utiliza la accesare acopacului sufletului. Dac? emo?iile adunate sunt “suficiente”, adic? dac? experien?a tr?it? este bogat?, va putea merge mai departe. În final, el va în?elege c? bog??ia unui om este dat? de bog??ia sufletului s?u.

I.                  Avem 3 Personaje cheie

1.                  Termenul “soul” (suflet) sugereaza incarcatura emotionala a unui stil de muzica avand ca izvor cultural muzica afro-americanilor, o muzic? romantic?, de suflet. Astfel, personajul principal al acestui CD, „Mo? Suflet”, nu poate îmbr?ca decât forma unui cânt?re? de culoare, al c?rui prieten nedesp?r?it este saxofonul. Mo? Suflet reprezint? experien?a emo?ional?.

2.                  Emo?ica, nepoata lui “Mo? Suflet”, prin farmecul s?u copil?resc face ca emo?iile care par ceva foarte serios descrise de c?tre un adult, s? devin? mult mai u?or de în?eles. Emo?ica reprezint? tinere?ea ?i descoperirea emo?ional?.

3.                  PitiClic este personajul cu care se identific? pe parcursul jocului copilul.

II.                  Acordarea de recompense

Pentru fiecare individ lucrurile/situa?iile recompens? difer? ca importan??. Copilul este implicat în alegerea recompenselor care sunt importante pentru el, ?i înv??at c? recompensele cele mai valoroase SUNT DE F?CUT (adic? activit??i pl?cute) nu DE CUMP?RAT (obiecte). Astfel, dup? fiecare tip de joc efectuat (cu variantele sale) i se vor oferi 3 variante de recompens? din care acesta s? aleag?. Pe ecran vor ap?rea trei op?iuni:

 -                      obiecte (recomense materiale) – reprezentate de o etajer? cu juc?rii,

-                      laude (recompense sociale) – reprezentate de o cutiu?? muzical? cu chei?? ?i 

-                      ac?iuni (activit??i preferate) – reprezentate de un album foto.

 

Se acord? recompens? ?i în cazul în care copilul nu a rezolvat exerci?iul sau nu l-a rezolvat integral, apreciindu-se faptul c? acesta a depus efort s? îl rezolve ?i c? a înv??at din acest? experien?? de lucru.

III.                  Accesul rapid la nivelele unui joc

Acestea pot fi accesate direct la deschiderea jocului prin simpla alegere. Un nivel devine disponibil dup? ce au fost jucate toate cele de dinaintea sa.

Fiecare nivel are asociat un num?r de 3 inimioare, care arat? cât de bine a rzolvat copilul fiecare nivel în parte. Maximul este 3 inimioare.

IV.                  Cre?terea încrederii în sine ?i perseveren?a

Pe parcursul programului, aleator, în momentele în care copilul nu a mai facut nimic de ceva timp, PitiClic începe s? discute în gând cu câte unul dintre membrii familiei sale (mama, tata, bunicul, bunica), declarându-se foarte mândru de ceea ce a realizat pân? atunci în joc, având încredere în faptul c? va reu?i s? rezolve corect exerci?iul. Identificându-se cu PitiClic, copilul juc?tor va fi motivat, va înv??a s? aib? ?i el încredere în propriile for?e ?i s? fie perseverent pentru a reu?i. De asemenea, ideea de “familie” este valorizat? în acest fel.

Ex:       -     Mam?/Tat?/Bunico/Bunicule, sunt mândru de mine c? lucrez!

-                      Mam?/Tat?/Bunico/Bunicule, sunt perseverent ?i nu m? dau b?tut!

-                      Mam?/Tat?/Bunico/Bunicule, sem?n cu tine! Lucrez ?i reu?esc!



Varsta recomandata:  3 - 7 ani.

cumpara

Alte jucarii interesante

Parinti straluciti , profesori fascinanti
Aceastã lucrare aratã cã, pentru a fi deosebiti, trebuie sã ne însusim cele sapte deprinderi ale pãrintilor inteligenti si ale profesorilor fascinanti. Ea atrage atentia asupra celor sapte pãcate capitale ale educatorilor si ne învatã zece tehnici pedagogice care pot crea un spatiu de dezvoltare deplinã si autenticã, atât în sala de clasã, cât si acasã.
Pret: 20.00 lei
Add to cart Detalii
Motorul cu ardere interna V8
Modelul contine peste 250 de elemente.Include tot ce iti trebuie pentru a construi un motor V8.
Pret: 270.00 lei
Add to cart Detalii
Penar dublu echipat cu 23 piese STAR WARS
Penarul este prevazut cu doua compartimente inchise cu fermoare si contine instrumentele de scris necesare la gradinita sau scoala.
Pret: 52.00 lei
Add to cart Detalii

Termeni si conditii | Ajutor | Contact 

Operator de date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 9577 - detalii privind protectia datelor personale

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro

    

Copil speranta

Jucarii educative

    Jucarii Geomag  :: Carti Editura Aquila ::  Jocuri educative Gigamic :: Jocuri educative Smart Games ::  Jocuri educative Tactic :: Jucarii ecologice :: Seturi pictura :: Jucarii lemn :: Carti :: Jocuri educative ::  Jucarii interactive :: Jucari muzicale :: Puzzle :: Jucarii constructie :: Jocuri creatie :: Jucarii stiintifice :: Jucarii exterior :: Seturi pictura  :: IQ Games :: Desen copii :: Jocuri educative :: Pictura pe numere :: National Geographic :: Djeco

Link-uri interesante: Carti de terapie pentru copiii cu nevoi speciale :: Copilasi.ro  :: Director Web

Magazin Smarty Web Director